۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۰۳

علی‌نژاد مطرح کرد:

ووشوکاران در بازیهای آسیایی مدال آور خواهند بود

ووشوکاران در بازیهای آسیایی مدال آور خواهند بود

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به وضعیت تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی گفت: وضعیت ملی پوشان به گونه ای است که برای حضور در بازیهای آسیایی کره جنوبی مانند گوانگجو مدال آور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علی‌نژاد در حاشیه بازدید عصر امروز شنبه کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی ووشو اظهار داشت: ورزشکاران این رشته از 17 فروردین تمرینات خود را آغاز کرده اند و تا زمان بازیهای آسیایی به طور منظم پیگیر آن خواهند بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای آماده سازی تیم ملی ووشو گفت: برای بازیهای کره جنوبی به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که شاهد تیم قدرتمندی خواهیم بود این تیم در عین جوانی تجربه بالایی دارد. در بخش ساندا از ورزشکار حاضر در اردو 15 نفر مدال جهانی دارند و در بخش تالو هم ورزشکاران خوبی در اختیار داریم.

رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: شرایط فعلی تیم ملی نوید بخش این است که در بازیهای آسیایی کره جنوبی مانند بازیهای آسیایی چین مدال آور خواهیم بود.

مهدی علی‌نژاد ضمن تقدیر از حضور هاشمی در اردوی تیم ملی ووشو گفت: آقای هاشمی سال 88 و پیش از بازیهای آسیایی ماکائو نیز در محل اردوی ووشوکاران حاضر شدند آن زمان وی معاون سازمان تربیت بدنی بود و طی این مدت هیچ فرد دیگری از مسئولان ورزش چنین اقدامی انجام نداده است. این نشان از نگاه کارشناسی کیومرث هاشمی دارد.

کد خبر 2274019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha